top of page

Algemene voorwaarden

Wanneer u een afspraak maakt bij New Skin & Laser Clinic, persoonlijk, telefonisch of via de e-mail, dan gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden. 

 

  1. Algemeen
    Deze voorwaarden gelden voor iedere interactie tussen New en de cliënt. Indien deze voorwaarden niet gelden, dient zowel schriftelijk als uitdrukkelijk door cliënt en New Clinic hiervan worden afgeweken.

  2. Kwaliteit
    New zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen uitvoeren. Hierbij wordt van de cliënt verwacht dat deze alle vragen naar eerlijkheid zal beantwoorden en eventuele wijzigen in gezondheid zal melden. Eventuele financiële wijzingen die kunnen optreden door verandering van behandeling in belang van de cliënt zullen van tevoren worden besproken.

  3. Afspraken annuleren
    De cliënt dient minimaal 24 uur van tevoren de afspraak te verplaatsen of te annuleren. Dit kan telefonisch of per e-mail. Wanneer dit korter dan 24 uur van tevoren wordt gedaan of de afspraak wordt niet nagekomen, zal New 50% van de kosten van de behandeling in rekening brengen en bij een consult zal er 50 euro in rekening worden gebracht.New zal ook minimaal 24 uur van tevoren de afspraak annuleren, behalve wanneer dit echt niet anders kan, door bijvoorbeeld ziekte of privéomstandigheden.

  4. Te laat komen
    De cliënt zal bij 10 minuten te laat komen worden gebeld, wanneer er nog ruimte in de agenda is, zal de afspraak doorgaan, wanneer dit niet het geval is, zal de afspraak worden geannuleerd en 50% van de kosten in rekening worden gebracht of 50 euro bij een consult.

  5. Betaling
    Alle prijzen van de behandelingen staan vermeld op de website en op de prijslijst in de kliniek. De productprijzen staan niet vermeld.  Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

  6. De betaling dient direct na de behandeling te worden uitgevoerd per pin of creditcard. Contante betalingen worden niet aangenomen.

  7. Aanbiedingen
    Aanbiedingen zijn geldig in de periode die vermeld staat bij de aanbieding. Hier wordt niet van afgeweken.

 

Persoonsgegevens en privacy statement

  • Tijdens het intakegesprek voorziet de cliënt de huidtherapeut van New van alle gegevens die noodzakelijk zijn voor het maken van een behandelplan en het uitvoeren van een behandeling.

  • New verwerkt deze persoonlijke gegevens, inclusief fotomateriaal, in het elektronisch patiëntendossier Salonized.

  • New heeft een geheimhoudingsplicht en zal alleen overleggen met andere specialisten bij uitgesproken en schriftelijke toestemming van de cliënt.

  • Deze geheimhouding vervalt alleen wanneer New verplicht wordt op grond van wettelijke bepaling om deze informatie aan derden te verstrekken.

 

Aansprakelijkheid

  • New is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat de huidtherapeut is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevantie lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.

  • New is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de praktijk

  • New doet er alles aan om de behandeling en de uitkomst hiervan te laten slagen. Toch kan het gebeuren dat niet het beoogde resultaat behaald wordt. Dit zal niet leiden tot restitutie van het betaalde bedrag. Samen met de cliënt zal er gekeken worden naar een passende oplossing.

  • New mag een behandeling weigeren wanneer dit (medisch) niet verantwoordelijk gevonden wordt.

  • New is niet aansprakelijk voor het niet volledig bereiken van het beoogde resultaat, ook is zij niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan door een behandeling, tenzij vast komt te staan dat de schade aan haar grove opzet of schuld is te wijten.

  • New is niet aansprakelijk voor complicaties die ontstaan zijn door het niet navolgen van het nazorgprotocol door de cliënt. De cliënt draagt de verantwoording om deze nazorginstructies op te volgen.

  • New is aangesloten bij ‘Ik heb een klacht over een paramedicus’. De klacht wordt dan officieel afgehandeld door een derde partij.

 

Betaling

  • De client ontvangt direct na de behandeling de factuur en dient deze tegelijkertijd contant of per pinbetaling te voldoen.

  • Ongeacht of de factuur door de verzekeraar wordt vergoed, blijft de client te allen tijde gehouden tot volledige en tijdige betaling van de factuur.

  • De client is zelf verantwoordelijk voor indienen en afhandeling van facturen bij zorgverzekeraars. New is niet verantwoordelijk voor wijzigingen in rechten m.b.t. vergoedingen en polisvoorwaarden. Bij vragen dient de client contact op te nemen met de zorgverzekeraar.

  • In het geval de client de factuur niet tijdig en/of volledig betaalt, is deze in verzuim. De huidtherapeut is alsdan gerechtigd om over het factuurbedrag, dan wel het restant daarvan de wettelijke rente bij de patiënt in rekening te brengen. De huidtherapeut is tevens bevoegd incassomaatregelen te nemen. De kosten die aan de incasso verbonden zijn (met inbegrip van de buitengerechtelijke kosten en overige kosten) komen voor rekening van de patiënt.

  • Bij betalingsachterstand is de huidtherapeut bevoegd om verdere behandeling op te schorten of deze slechts te verrichten tegen contante betaling, tenzij de hoogte van de betalingsachterstand, de noodzaak tot huidtherapeutische behandeling of de spoedeisendheid zich hiertegen verzet.

  • De betalingsverplichting wordt niet opgeschort doordat de client een klacht tegen de huidtherapeut indient over de factuur en/of de behandeling, tenzij de huidtherapeute instemt met de opschorting van de betalingsverplichting.

  • De betalingsverplichting vervalt niet als de patiënt de overeenkomst beëindigt of de huidtherapeut verzoekt om de behandeling aan een ander over te dragen.

 

 

Verantwoording en eigen risico

  • Alle opdrachten van cliënt aan New worden uitgevoerd onder eigen verantwoording en voor eigen risico van de cliënt.

  • Door opdracht te geven aan New verklaart cliënt bekend te zijn met alle mogelijke gevolgen van de behandeling, waaronder zowel de medische, psychische alsmede de maatschappelijke gevolgen.

  • De cliënt is 18 jaar of ouder en anders wordt deze verantwoordelijkheid gedragen door een ouder of voogd.

  • ​

  • Klachten
    De klacht mag gemeld worden bij New en/of bij de klachtenafhandeling van klachtenloket paramedici.

 

Beschadiging en diefstal
New heeft het recht een schadevergoeding te eisen van de cliënt wanneer zij, meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Diefstal wordt altijd gemeld bij de politie.

plasmage leiden

New 

Skin & Laser Clinic

​

​

Hondsdijk 2a, 2396 HG Koudekerk aan den Rijn

Info@newclinic.nl

​

​

​

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

©2021 door New Clinic. Met trots gemaakt met Wix.com

bottom of page